dimecres, 19 de maig del 2010

Un dimecres al vespre...

Hom diria que aquest dimecres era un dimecres qualsevol, un dimecres sense gaire imprevistos, un dimecres normal, fora potser de l'assistència a una actuació artistica.

Doncs bé, aquest dimecres no ha estat ni de bon tros un dimecres qualsevol, el podríem gairebé qualificar com el dimecres de l'any.

...

Bufalins, estic molt cansat i no lligo les paraules... son tres quarts i cinc de cinc de la matinada... vaig a dormir i demà vers les dotze del migdia us explicaré l'història d'aquesta vesprada que començà dimecres vora les sis de la tarda i acabà dijous a quarts de cins de la matinada.

Bona nit!

Marc

3 comentaris:

  1. ho sento, he tingut molta feina (demà tinc examen de física quàntica...).

    Demà al vespre, com a tard us explico ;)

    ResponElimina
  2. Marc! tu creus que ens has de deixar amb aquesta intriga tants dies?

    ResponElimina
  3. Mare de Déu, tens tota la raó!
    Ho hauria d'haver escrit la mateixa nit, encara que estigués mort!
    Ara estic fent pausa d'estudi i no m'hi puc ficar (hauria de fer una pausa massa llarga!).
    Us podria posar un resum ràpid, però no tindria gràcia i perdria el sentit.
    Ben aviat ho penjo!

    ResponElimina