dilluns, 17 de maig del 2010

Dies allargaaaaaats !!!!

Doncs sí, ara entenc perquè aquest any m'estic adonant molt més dels canvis d'estació, les hores de sol canvien drasticament!
A l'hivern, a quarts de cinc, les cinc de la tarda ja era fosc. Avui he anat a passejar pel campus després de sopar, tranquil i molt maco amb molts arbres florits i un cel blau però enterenyinat... ha estat una estona de calma molt agradable... Bé, el que volia dir és que quant he tornat a l'habitació à un quart menys cinc d'onze encara hi havia llum al cel !!!

I us preguntareu, què fa aquest tronat passejant tant tard! La resposta és ràpida i senzilla, tenia el cap com un timbal. Aquest cap de setmana passat no he fet res més que treballar, avui he tingut un dia molt carregat i les dues setmanes que em queden seran del mateix estil. Així que ja veieu, passejar els vespres va molt bé per calmar l'esperit i aclarir el timbal.

Ah i tinc una bona notícia! Dins de tot aquest merder sempre es poden trobar racons de llum. Aquest dimecres aniré a l'opera Granier (Opera Nacional de Paris) a veure un ballet, la Bayadère. I això gracies a una activitat obligatoria de l'escola anomenada "Activitats d'Overtura Cultural". Ja us explicaré què tal, però té molt bona pinta!

Avui estic tranquil, tot i trobant-me davant d'una fera ferotge (aquestes dues setmanes d'examens i treballs a acabar).

No m'allargo més, vaig aprofitar aquesta bonança per fer nones.

Un petó ben gros per cadascú !

Marc

3 comentaris:

  1. Què bé que puguis trobar els teus moments. Segur que ha de ser maco passejar a aquella hora.

    Un petó!

    ResponElimina
  2. Marc, mon ami! Je suis toujours vivant!
    Je ne comprend pas pourquoi tu ne peux pas rester dans l'équipe préparation-raid!
    Je suis vraiment desolé!
    Tu as fait possible que je vive une de mes meilleurs expériences en toute ma vie! On sait touts les efforts que tu as fait pour le debrouillement du Raid. Il faut ajouter que la partie de rafting c'était la plus amusent :) Aussi tout le Staff était formé de merveilleuses personnes. Des gens comme toi qui faisait que se promener chaque jour le soir ou partager le repàs avans se coucher soit comme avoir un petit repòs dans le ciel pour prendre des forces pour le jour suivant...

    Je t'encourage bcp dans cet final sprint dans tes études, et on resterai en contact, ok?

    Sportivement,

    Genís

    ResponElimina