dilluns, 10 de maig del 2010

La rentrée

Hola a tots!

I sí, fa dues setmanes que no escrivia al blog. Les primera estava enmig del Pays Cathare amb un ambient impressionant ajudant a que la XIIa edició del Raid Centrale Paris sigui considerada una de les millors de la seva història. La segona (la setmana passada) no vaig trobar la combinació de temps i motivació per escriure-us, ho sento molt.

Doncs bé, avui tampoc és que estigui molt inspirat i seré una mica sintètic, opto per donar-vos titulars.

Han passat dues setmanes de ritme frenètic, de dormir no gaire més de 4 o 5 hores per nit, de cansament físic... però d'una bellesa enorme. Companyerisme, energia, il·lusió, somriures, "esprit Raid"... han convertit tots els contres en no-res. És una aventura a no perdre, una oportunitat a no deixar passar pels qui hem tingut la sort de tenir... De fet no es tracta sols de fer unes quantes excursions i preparar quatre coses per una cursa, sinó que realment aquesta associació funciona com una petita empresa, amb una estructura ben definida, amb un pressupost enorme, amb certificacions de qualitat i de medi ambient... que ofereix la possibilitat d'un aprenentatge únic en molts dominis i que serà molt ben valorat més tard en les empreses. Cada any canvia l'equip organitzador i som els qui hem estat aquest primer any a l'associació qui prenem el relleu per organitzar de la 'a' a la 'z' la propera edició, que serà ja la número 13 ! Però dels 60 estudiants de primer només podem continuar 26 i doncs cal fer eleccions. Per sort no tots els 60 es presenten però hi ha una bona competició per les diferents responsabilitats.
Per a que sapigueu una mica com va l'organització, el Raid està distribuit en un consell de direcció (le buro) de 5 persones (president, vice-president ILS, vice-president MICEE, secretari i tresorer) i de 14 sectors on a cada un hi ha un responsable (en alguns n'hi ha dos). Tots els estudiants que vindran a l'associació l'any que ve entraran a cada un dels sectors per treballar amb el responsable. Doncs jo m'he presentat a vice-president ILS que és qui coordina els sectors de Itinerari, Logística i Seguretat, és a dir els sectors de l'organització més pràctica de l'esdeveniment. És per mi... no ho sé, és enorme i penso que podré oferir el màxim de mi en aquesta aventura tant gran.
Ja sé Cris (la meva germana) que tu seràs una mica escèptica i que més valdria posar peus a terra i aplicar-me en les assignatures... però puc assegurar-vos que al Raid he après molt més d'útil que el que he après en les matèries de cara al futur després de la uni. I cal fixar-se aquí que hi ha un munt d'empreses que s'interessen molt en el Raid i que cada any li forneixen més de 150k€ per a la seva organització. No cal dir quina confiança hi donen i quina imatge tenen dels seus dirigents i responsables.
Les eleccions són el dimecres.

I bé, a part d'això, ja estic a la recta final del curs, queden 5 setmanes. Això és una bona notícia i també una dolenta. Bona perquè aviat s'acaba i torno a casa, dolenta perquè tots els treballs i examens que em queden per fer cal que els faci abans de que s'acabin els dies !!!!
Pos eso, recta final, l'esforç de titans abans de l'estiu, que ja s'anuncia mogut.

Una abraçada i fins aviat amb noves històries i notícies!

Marc

ps: ja veieu, al final no hi ha hagut titulars sinó un petit tast d'aquest gran projecte que és el Raid.

2 comentaris:

  1. Bé! me n'alegro que hagis après tantes coses! tot és una qüestió de prioritats... ja ens diràs com van les eleccions?

    Això vol dir que quan acabis el curs tornaràs a Barna? o et quedaràs per terres franceses?

    ResponElimina
  2. No, no! A l'estiu torno a Barna!!! I ja en tinc moltes ganes!!!
    Per cert, ja tinc el bitllet, arribo al prat cap a dos quarts de cinc de la tarda del dimarts 15 de juny.
    Un petó!

    ResponElimina