dilluns, 29 de març del 2010

Repartint el pastis...

Bé senyors, avui els hi ha tocat als avis la part grossa del pastís i pel blog i per vosaltres us toca la part petita J.

Aquest cap de setmana hem marxat amb el Raid a preparar i ja començar a enllestir els preparatius pel gran esdeveniment, que arriba en tres setmanes! Ha estat un cap de setmana intens amb molt de cotxe (2 dies de cotxe i 2 dies de muntanya) però també amb molta muntanya. Vaig comprar-me uns bastons de muntanya per no sobrecarregar el genoll, han anat prou bé, i també a aguantat molt bé tot un dia de btt!

Aquesta setmana i fins a finals d’abril tinc un sprint de feina bastant important al que espero sobreviure amb l’ajuda del Senyor!

Ara a més, he de decidir en quina associació investir-me més a fons, si en el Piston Ski o en el Raid, tenint en compte que en el Piston Ski tinc bones possibilitats de ser-ne president. Fa dues setmanes que dubto, però m’he de decidir abans de dimecres al vespre...

És a més la primera Pasqua que passo lluny de casa i dels amics. Us trobaré a faltar i també trobaré a faltar la Pasqua Jove i les celebracions tant viscudes, les passejades pels camps i pel cementiri que més que por convida a la pau... Pensaré en vosaltres durant la meva Pasqua a la francesa!

Molt bona Pasqua a tots.

Un petó i una forta abraçada!

Marc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada