diumenge, 21 de març del 2010

La feina torna

Hola a tots!

Escric avui diumenge perquè demà no crec pas que pugui, m'esperen uns dies carregadets...
Bé, ataco directe.

Alguns sabreu que a principi d'any vaig anar a la primera reunió de l'any d'un grup escolta (scout) d'aquí a la vora. No m'hi vaig comprometre pel munt de feina que ja tenia a sobre i ho vaig deixar una mica de banda. Fa poc em van demanar si podia unir-m'hi per fer de monitor als llobatons (9-11anys). I bé, avui ha estat la meva primera reunió com a "capità" de llobatons. Ha estat molt xulo, hem fet una estona de "reflexió" i orientació, després de la missa al matí i a la tarda hem fet un joc de grecs i perses al Parc de Scéaux (el del costat de la uni). M'ha agradat molt, de fet trobava molt a faltar fer de monitor. Per ara m'he compromès a tres reunions més (fins al final de curs) i després ja veurem, però és molt probable que segueixi l'any vinent. Ah! Prendré nota de tot allò que em sembli bo per aportar a l'esplai! [una mica de disciplina per fer por als Júniors no anirà pas malament... ;) ]. I per cert, Maria i Carme, com van Júniors? Ja he vist lo del paintball, genial!!! He comentat al blog de l'esplai, però doneu-los-hi molt bons records de part meva.

Per altra banda ara arriba un allau de projectes a entregar, d'examens i encara d'altres perifèrics, però cal ser conscient que ha arribat la primavera, el bon temps... i potser caldria aprofitar-lo, no? De moment tinc la presentació d'un projecte demà i un examen infumable dijous (Physique Quantique), a part del rerefons de dos projectes que porto des de fa temps, però que no han avançat gaire i les dates d'entrega s'apropen molt perillosament.
Però bé, eso es lo que hay i cal prendre-s'ho amb filosofia i coratge... tot i que sovint me'n manca per causa de la pressió d'haver-ho de fer tot alhora.
Ah!!!! Recomanació pels petits! Si voleu anar a l'estranger per fer un erasmus i viure la vida erasmus, no aneu a Centrale!!!! Per altra banda però, hi ha moltes altres coses que valen ben bé la pena. {va, un dia us parlaré de lo bo que aporta Centrale i el que no val la pena}

Per últim, dir-vos que després de l'examen de dijous me'n vaig al WERP (WeekEnd de Repérage de Pâques), és a dir un cap de setmana als Pirineus amb el Raid per explorar la ruta i els camins per on passarà la competició, així com contactar tots els "prestataires" de les actis fun (raft, tir, escalada, espeleo...), els campings... Total, que me'n vaig a la muntanya a collir les primeres flors de primavera! :)
Dilluns vinent us explicaré que tal ha anat tot.

Un petó general! Que tingueu molt bona setmana!!!

Marc

2 comentaris:

  1. Uo! quan he vist el post al blog no m'ho podia creure! realment s'actualitzarà setmanalment? quin luxe! jejejeje

    Ja veus que a l'esplai estem a tope, Marc. Com vas poder veure vam anar al Paintball i va ser una experiència... molt diferent diguem-ne ;) Ara ells ja es van fent grans i són conscients de que se'ls acaba la bona vida i han de començar a preparar-se les coses. Pregunten molt per tu (en especial alguna en concret ;) jejeje). Bé, ja ens explicaràs aquesta mega-disciplina que estàs aprenent!

    Ale, fins la propera!

    ResponElimina
  2. eeei! ànims amb la feina!
    i gaudeix de tot el que t'ofereixen aquelles terres!

    ResponElimina