dimarts, 6 d’abril del 2010

Pasqua?

Aquesta ha estat la Pasqua més estranya que he passat en molt temps. Lluny de la família, lluny dels amics, sense celebracions del nivell de Raïmat... i a sobre amb classe i molta feina! Aquest any, la Pasqua m'ha passat com si no hagués passat, i això m'inquieta una mica...

Sort però, que la meva mare ha vingut a passar el cap de setmana. Malgrat tenir dos dies moixos, hem gaudit dels carrerons de París, dels grans monuments i de petits restaurants amagats del bullici de la ciutat. Això sí, la mamà tindrà cruiximents durant uns bons dies, del molt que l'he fet caminar. ;)

L'altra cara de la moneda és que durant aquests tres dies no he fet ni brot de la feina que tenia i per tant ara se'm presenten dues setmanes d'allò més dures. Però bé, com em solien dir de petit, "ajo y agua"! És el que hi ha, doncs a treballar!

Ho sento, l'escrit ha arribat petit i tard, però les circumstàncies obliguen. Potser un dia d'aquests us sorprengui amb una reflexió sobre la Pasqua i la vivència de les celebracions, però no prometo res, d'abord au boulot, qu'il y en a pas mal...

3 comentaris:

  1. Bona Pasqua! A Raimat es va trobar a faltar a tots i cadascun dels que aquest any no hi éreu.

    Petons!

    ResponElimina
  2. Bona Pasqua!!!

    Ja m'imagino que no devia ser fàcil. Tot i així et vam tenir present en les celebracions. Almenys així l'any vinent tindràs el doble de ganes de Raïmat (hem de mirar-ho pel cantó positiu) ;)

    Un petó!

    ResponElimina