dijous, 28 de gener del 2010

Períodes durs... o no?

Actualment estic passant un període realment... no sé si és molt dur o no, però em comporta molt esforç. És un període amb molts examens, treballs, projectes tant escolars com associatius... que mirat objectivament tampoc son tants...
Llavors què és el que fa difícil aquest període? Potser la manera de treballar, el ritme, la vasta varietat de temes... Podria dir que sóc en un període de formació en què estic desenvolupant la capacitat de gestionar molts i molt diversos temes alhora, però de moment ho porto una mica xungo...

Com el puc afrontar de manera eficient? Com m'hi puc encarar sense que m'ofegui?

Eficiència, organització del temps, ritme...

2 comentaris:

  1. Hola Marc! acabo de descobrir el teu bloc!
    Molts ànims amb tota la feina, crec que entenc bastant la sensació que descrius; tampoc, de fet, són tantes coses si les enumerem, però costa i t'hi batalles... quan em passa emve al cap un adjectiu anglès : overwhelming, que vindria a ser com quelcom que et supera, però no per la seva mateixa naturalesa, sinó per la teva. És la teva disposició i tot allò que la determina el que fa que quelcom sigui tan feixuc.

    Mira, jo estic ara al màster, són 5 ays ja empollant sense parar, i que vols que et digui, el màster és overwhelming per mi, potser no per una altra persona. Un cúmul de circumstàncies potser. Bé, sin més no, empatitzo amb tu des de lleida! :D

    ànims i tranquil·litat!! 1 abraçada!

    ResponElimina
  2. Hola Marc!

    A veure si a la tercera va la vençuda i puc publicar el meu comentari per fi.

    Gràcies per animar-te a fer un blog, així et podrem seguir la pista de més a prop.

    Saps que el primer pas per arreglar un problema és adonar-te de que el tens i saber posar-li un nom?

    Espero que mica en mica vagi millorant tot i que puguis tenir una miqueta més de temps per a tu.

    Fins aviat!

    ResponElimina